ماساژ نقاط ماشه ای

ماساژ نقاط ماشه ای

هنگامی که عضله و بافتی آسیب می‌بیند یا فعالیت بیش ‌از حد دارد، گره‎‌های انقباضی کوچک، نوعی گرفتگی عضلانی در بافت و عضله به وجود می‌آورند. این نقاط دردناک به نقاط ماشه‌ای معروف هستند. این گرفتگی منجر به ایجاد درد موضعی یا انتشاری در نواحی اطراف آن بافت می‌شود. توجه کنید که هیچ گونه ماساژی به نام ماساژ نقاط ماشه‌ای وجود ندارد و آن انتظاری که دارید را براورده نخواهد کرد. ماساژورها تنها می‌توانند از تعدادی تکنیک مختلف مانند آزادسازی میوفاشیال و ماساژ بافت عمیق برای شل کردن این گره‌ها استفاده کنند. به گفته سایت chiropractorinoviedo این نوع ماساژ با فشار دادن خون تازه به داخل و خارج کردن مواد زائد، باعث آزاد سازی نقاط ماشه‌ای می‌شود. این کار با وارد کردن اکسیژن بیشتر به ناحیه منقبض شده و تشویق عضلات، به کاهش بخشی از درد شما کمک می کند.

فواید ماساژ نقاط ماشه ای

ماساژ نقاط ماشه‌ای درد را کاهش می‌دهد و باعث بهبود جریان خون و در نتیجه شل‌ شدن و تسکین درد عضله می‌گردد؛ اما به‌ عنوان درمان دائمی بکار نمی‌رود.

طراحی سایت سالن زیبایی و کلینیک آرایشی و بهداشتی در شیراز

این مطلب بقلم : اماندا

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مطالب مرتبط :